Sponsorkind

World Vision sponsorprogramma, toekomst voor een kind.

Soviet Simamesa Atugodenze is een meisje van 9 jaar en geboren in Oeganda, Wij sponsoren haar en haar familie en helpen hen zo naar een beter bestaan. Kinderen zijn vaak het grootste slachtoffer van armoede en onrecht. Door te zorgen dat Soviet beter onderwijs krijgt, en haar ouders geholpen worden om voor meer inkomen te zorgen en te werken aan schoon water en sanitair. Zo profiteert niet alleen het sponsorkind maar ook het gezin. Sterker nog, de hele gemeenschap komt tot bloei!

Op het prikbord in de hal van de kerk hangt een foto van Soviet en kaartjes en briefjes die van haar ontvangen zijn. Voor € 30,00 per maand steunt de Noorderkerk Soviet. Hiervoor wordt 3 x per jaar in de dienst gecollecteerd.

Voor meer informatie over World Vision – www.worldvision.nl